måndag 7 februari 2011

Måndag igen

Jag ska snart åka iväg med mamma till vårdcentralen. Idag är jag laddad till strid. Hennes läkare måste få tummen ur och skriva ut läkarintyget så att vi kan ansöka om färdtjänst för mamma. Nu får det verkligen räcka. Hon sitter i den här lägenheten och kommer knappt ut p g a sina smärtor. Sist vi sökte (för ca 3 år sedan) var hon alldeles för frisk enligt Västtrafiks vansinnigt obehagliga människa som pratade med oss. Och då kunde hon knappt gå på sina ben. Nu är hon ännu sämre för nu har ryggen blandat sig i leken också. Och jag tänker inte se min mamma förtvina p g a sina smärtor! Aldrig i livet. Sist orkade hon inte med någon strid, men nu har jag sagt till henne att låter hon inte mig slåss för henne om hon inte orkar själv så vill jag inte vara med mer. Då får det vara.

Vi hörs efteråt!

Tjåggarång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar