fredag 18 februari 2011

Jag är förälskad!

Men inte som ni kanske tror, utan jag har kärat ned mig i ett klädesplagg som ska säljas på B'Chic någon gång i mars. Butiken är SVINDYR men det är verklig kvalitet på det de säljer, och jag tänker göra något så dåraktigt som att faktiskt köpa den här:

http://www.bechic.se/Filer/2011/bechicsKatalogVar2011.pdf

(Kunde inte kopiera bilden så jag fick nöja mig med länken!)

Det plagg jag vill ha finns på allra sista sidan, en överdel som är marinblårandig i sidorna ... jag är dökär och JAG VILL HA DEN. Nu är det säkert så att för många är 899 kr inte så otroligt mycket pengar, men köper jag den här blir den det näst dyraste plagg jag någonsin köpt med min ständigt skrala kassa. Det dyraste? Det var när jag fick min första fasta lön (tjänade då 5400 kr i månaden efter skatt) och köpte en underbar, silvergrå, skimrande kappa i duffelmodell för 900 kr. Det var tiiiider det!

Tjåggarång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar