måndag 14 februari 2011

Äntligen ...

... har jag lärt mig fotografera ordentligt med min mobil! Det var min bror, som idag fick samma telefon som jag har från 3, som visade hur jag skulle göra. Jag trodde ju att man skulle trycka på OK-knappen när man tog bilder, men nej då, det finns en liten knapp vid sidan av telefonen som man ska använda sig av. Vad jag i stället lyckades med var att ta en massa värdelösa videoklipp på bilder som jag egentligen skulle haft foto på. Nu har jag raderat dessa pinsamheter och bara behållit det som faktiskt var "riktiga" bilder. Sent ska syndarn vakna. Det är bedrövligt att jag ska vara så dålig på tekniska grejer, men det är vi hela familjen, det var säkert en slump att brorsan fixade det här för han brukar inte vara klart lysande inom området annars ... :-D

I övrigt har inte mycket hänt idag, utom att en del av den där konstiga tröttheten jag känt har försvunnit. Humöret har varit mycket bättre vilket var väldigt skönt, jag hatar att vara grinig och sur som en femåring! Det är liksom inte jag.

Nu ska jag tillbringa en stund här vid datorn med spel och receptskrivning, varvad med en och annan trapprunda och tåhävningar på tröskeln. Jag är idog!

Tjåggarång!

1 kommentar:

  1. jag är teknisk som en flundra! Blir alltid så trött på att man idag måste vara så kunnig på teknik... för ett par år sedan kom man undan med att inte "kunna sätta på datorn" men idag ska man ju bara liksom VETA hur allt funkar med mobiler, tv-inställningar, datorer och allt annat teknsikt skit haha!!
    KRAM

    SvaraRadera