onsdag 12 januari 2011

Jag skrattar knäna av mig ...

Alltså, det här tar priset. Det beror säkert på att jag inte riktigt har fattat det där med skräppostfilter, men får ni också ofta vad man brukar kalla "Nigerian scam"-mail? I mitt fall, eftersom jag finns registrerad på flera brevvänssajter, får jag också friarmail - från kvinnor som inte har en aning om att jag inte är en man.

Idag fick jag detta. Läs och njut!

Hej,
Mitt namn är drottning
  Jag såg din profil idag på denna webbplats (www.singelhuset.se) och få intresserade av att känna dig, eftersom du ser väldigt trevlig i din profil, här är min e-postadress (queen2oneil@yahoo.com) skicka mig ett mail så att Jag kommer att skicka mina bilder och berätta mer om mig själv.
    maila mig på (queen2oneil@yahoo.com)
   Kom ihåg avstånd, hudfärg, religion eller stam spelar ingen roll men älskar frågor mycket.
  kyss min kära kärlek
drottning


Kyss min kära kärlek! Nu går jag ut och leker i snön ...

Tjåggarång!

2 kommentarer:

  1. älskar såna här spam!! det är ju såå komiskt...
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Haha! Men hon lät väl trevlig! Och sikket vackert namn också!
    Hade gôtt!
    /Karin

    SvaraRadera