måndag 24 januari 2011

Inga glädjenyheter idag ...

... men jag resonerar som så att kanske de inte ens har fått Stenströms anteckningar ännu. Byråkratins kvarnar mal långsamt och jag tror de mal ännu långsammare i sjukhusmiljö. Sahlgrenska har inte ens samma datasystem som Lundby så de kan inte läsa varandras anteckningar som skickas via dator  - är inte det fantastiskt smidigt och bra??? Så jag har beslutat att trots allt visa mig situationen vuxen och ha tålamod i stället för att slå omkring mig och skrika vilt som en femåring.

Nu är det strax läggdags, ska bara kolla upp att jag har allt jag behöver för morgondagens dialys i min ryggsäck. Jag var och hämtade ut mina B12-tabletter idag, det ska bli intressant att se om jag märker någon skillnad på min tilltagande glömska när jag tagit dem en tid. Jag hade en teori ikväll om att kanske jag känner mig mer glömsk eftersom jag fått tillbaka så mycket av min energi att alla känslor inte riktigt får plats i huvudet utan måste ta vägen någon annanstans i stället och att jag då känner mig mer splittrad ... :-D

Jag önskar er en riktigt god natt med Dan Anderssons vackra ord:

God natt, god sömn jag önskar er,
ni trötta vandringsmän!

Tjåggarång!

1 kommentar:

  1. ja, så kan det nog vara hihih!!
    sänder över en STOR ENERGIKRAM :)

    SvaraRadera