fredag 29 april 2011

Så glad för mina Julior - och mina andra vänner!

Inte nog med att jag har två underbara, fina vänner som heter Julia (den ena bor i Göteborg och den andra på Gotland), bägge två är också lyckliga och så fina i sin kärlek till sina sambos/partners! Göteborgs-Julia förlovade sig i påskas med sin Johan ute på Styrsö, fast än så länge bär hon en osynlig ring. Gotlands-Julia pendlar som en klocka på helgerna mellan Visby och Växjö, där hennes Kalle bor - en karl som banne mig inte går av för hackor och som jag tror är världens snällaste. Jag hoppas att de också kommer att göra slag i saken snart och flytta ihop, för är det några som passar varann som hand i handske är det dessa två. Jag hade äran och glädjen att få träffa Kalle i höstas och vi flanerade på Haga Nygata i höstvädret och fikade långt och pratsamt alla tre.

Jag har tur som har sådana underbara vänner. Heidi, Sanna, Janina, alla mina körkompisar och alla som jag glömt nämna ... ni är värda världens största rosor för att ni alltid ställer upp för mig och av någon anledning tycker om mig, trots mina egenheter (eller kanske tack vare dem!), och har överseende med att jag deppar ihop ibland. Vänner är en rikedom som man inte kan överskatta och jag är så lycklig att jag har er.

Tjåggarång!

3 kommentarer:

  1. nämen!! åhhhh blir sååå rörd!!!
    Vi planerar såklart att flytta ihop, och det är bara det där med jobb som ställer till det för att få ihop det praktiska :)

    vilka fina ord bella.... blev verkligen lipig :)
    KRAMAR!!!

    SvaraRadera
  2. Käraste Bella... jag är glad att Du vill vara MIN vän! Roses right back to ya´!

    SvaraRadera