torsdag 14 april 2011

Ett nattligt födelsedagsinlägg

Sannerligen, jag har blivit ett år äldre! Ja, det är inte förrän ikväll egentligen, men i alla fall. Jag har nog sagt det förr, men ett tag trodde jag inte att jag skulle få uppleva fler födelsedagar, så jag har bestämt mig för att fira av mig själv med tårta och sång vartenda år tills jag slutgiltigt vänder näsan i vädret. Födelsedagar är till för att firas. Man ska sätta guldkant på vardagen så ofta man har en chans, för rätt vad det är kanske vardagarna tar slut och då står man där med skägget i brevlådan.

Så:

Ja må jag leva,
ja må jag leva,
ja må jag leva många lyckliga år,
ja visst ska jag leva,
ja visst ska jag leva,
ja visst ska jag leva många lyckliga år!

Ett fyrfaldigt leve för mig:

HURRA, HURRA, HURRA, HURRAAA!!!!!

Tjåggarång!
:-D

2 kommentarer: