onsdag 2 mars 2011

Tänkte väl det!

Idag ringde han som skickat mig brevet från AF igår. Han ville påpeka att det var fel veckodag utsatt. Han lät mycket trevligare än brevet, och jag passade på att tala ett allvarsord med honom och förklara min situation. Han strök mig med en gång från både möte och enskilt samtal och sa att jag behövde koncentrera mig på att bli så frisk jag kunde, och givetvis behövde jag inte tänka på det här mer. Tackar för det gör jag!!!

Gudar vilken grå och rå dag det har varit idag. Jag var ute och handlade och höll på att frysa näsan av mig på den korta stunden, och då var det ändå 3+ ute. Enstaka snöflingor såg jag också singla genom luften. Men jag tror på koltrasten jag!

Snart ska jag ge mig av till kören. Jag såg på schemat att vi ska jobba med "Feeling good" idag och också få lära oss en ny låt, "I got you", ni vet den där med James Brown. Jag älskar att lära mig nya låtar, och vår musikkommitté är så duktig som nöter och nöter med oss så att vi kan släppa noterna så snart som möjligt. Det kräver självklart en hel del övning hemma också, och vi har det så eminent att vi har stämfiler på vår medlemssida i kören så det är bara att gå in och lyssna och träna. Kören är suverän!!!

Tjåggarång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar