fredag 4 mars 2011

Förväntansfull igen

I morgon har vi kördag i Åsa. Jag ska träffa Helén vid Carl Johans kyrka kl 8 för vidare färd mot Västerträffen (eller vad farao huset heter nu för tiden ...!) och ilastning av gradinerna. Jag kan ju inte bära någonting p g a Fritz (fisteln i vänsterarmen) och det känns alltid så fånigt att bara stå där och glo när andra sliter och släpar. Men det är som det är, Fritz är min livlina och blir han skadad blir det vääääldigt kärvt ...

Jag älskar kördagar och körhelger. I morgon ska vi bli coachade av Mari Pettersson (sp) från Harmony Heights i Uppsala. De är en suverän kör och jag ser verkligen fram emot detta, men även att få vara tillsammans med kören en hel dag. Det har jag inte varit på väldigt länge, jag har ju inte orkat. Därför är det en så grymt läcker känsla jag har nu, att jag ska delta hela dagen och verkligen orka med. För det kommer jag att göra!

Tjåggarång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar