onsdag 16 mars 2011

Jag är inte saligen avsomnad! :-D

Skriver detta lilla inlägg för att tala om att jag fortfarande finns kvar bland de levandes skara och har därtill varit på körövning ikväll, vilket var lika underbart som det alltid är. Har dock haft ont i halsen i flera dagar, det sitter på höger sida och är envist som synden och vill bara inte gå över. I övrigt har det inte hänt särskilt mycket på min front, därav frånvaron av inlägg. Men det blir bättre så småningom. I morgon stundar stavgång på dialysen (om det inte blir snöstorm, vilket min körkompis Ulla hotade med då hon körde mig hem.) Sen ska det tas prover inför besök på hjärtmottagningen på måndag, min halvårskontroll. Jag är glad att de gör den även om mitt hjärta mår bra.

Men vi hörs när vi ses! Tjåggarång!

2 kommentarer:

  1. Tack vännen min, det är välkommet just nu. Verkar ha svårt att helt komma upp ur min lilla formsvacka, jag retar mig på en massa saker som jag inte borde låta beröra mig. Men ibland är det lättare sagt än gjort ... :-D Kram!

    SvaraRadera