torsdag 19 maj 2011

Trassel och krångel i datorvärlden

Tittut, har ni saknat mig? JAG har saknat mig! På ett par dagar har det inte gått att komma in på min blogg p g a "för lång URL". Jo, jag kom in på själva bloggen, men kunde inte göra något där till min stora frustration. Inte för att det har hänt något direkt, men jag vill ju kunna blogga när andan faller på. Och inte vet jag varför URLn plötsligt var lagom lång nu heller.

Är fullständigt uppslukad av boken "Shantaram" som jag lånade av min brors kompis Emma. Jag är snart klar med den nu och den har över 900 sidor. Jag har aldrig läst maken till bok att hålla en fängslad i så många sidor. Man tappar aldrig intresset. Jag måste införskaffa mitt eget ex så fort jag går förbi någon Pocket Shop. Köpte en annan pocket idag som heter "En mässa för de döda" och handlar om Paris och armeniska kretsar där, den verkar väldigt bra. ICA har börjat ha ett riktigt stort bokbestånd, kul tycker jag!

Och så ska jag väl inte nämna att jag på kort tid skaffat ytterligare tre st av "Det medeltida ..."-serien och väntar på den fjärde och sista, sedan har jag alla sju. Jag är galen, det vet jag, men finns det flera delar i en serie vill jag ha dem alla så fort som möjligt.

Nej, nu är det dags att uppsöka sängen. I morgon är det först städning, sedan promenad med Frivilligcentralen och sedan fotvård med mamma på Linnégatan. God natt!

Tjåggarång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar