lördag 7 maj 2011

Idag är en toppendag!!! (Varning för facktermer ...)

Jag fick en suverän dialys idag med ett värde på 1,67 ... tror att det är den bästa dialys jag någonsin haft. Clearance var som bäst uppe på 306 och det var flera veckor sedan jag såg sådana siffror. Fick också resultaten från månadsproverna vi tog i torsdags och de var bra. Fosfaterna var nere på 1,10 - helt otroligt! Som jag kämpar och sliter med de där j-a enorma hästtabletterna som jag mår så illa av efter maten. Det känns skönt att det betalar sig, måste jag säga, det gör det hela lite lättare och mer värt det. Körde hårt på cyklingen och såg nästan alldeles tydligt mitt rosa glädjemoln, som jag inte heller har sett på ett alldeles för långt tag för att det ska kännas bekvämt.

Så allt är precis som det ska idag, förutom att jag har huvudvärk, men det är jag fullt villig att bortse från. Lite får det ju kosta att ligga på topp!

TjåggaRÅNG! :-D

PS. Vaknade mitt i natten idag, klockan var kvart över tre, och trasten sjöng sitt lilla glada hjärta ur sig där ute. Gick upp och drack lite och somnade sedan om till hans ljuva toner. Är det inte en fantastisk, underbar tid vi upplever just nu? Ta vara på tiden, alla människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar