söndag 22 maj 2011

Resfeber!!!

Jag har just kommit upp från tvättstugan där jag avslutat dagens tvätt plus satt upp mig i morgon. Vi hade så mycket att jag var tvungen att dela upp det på två dagar, och jag måste ha rena kläder med mig till Stuttgart. Vi åker ju på fredag, jag tror knappt det är sant! Jag har väntat så länge på just den här dan, och de e skönt att den äntligen kommit ... hahaha! Resfebern har faktiskt börjat sätta in. Det är konstigt det där att man alltid blir lite nervös innan man ska åka någonstans. Det var så länge sedan jag flög också. Hoppas jag inte har hunnit utveckla några konstiga fobier sedan 2004 när vi flög till Alicante, mamma och jag.

Och så medicinerna. Dem ska jag ordna i god tid så det inte blir gjort kvällen innan jag ska åka och så glömmer jag hälften. Får inte heller glömma mitt tjusiga engelska intyg som jag fått av min läkare om vilka mediciner jag behöver för min sjukdom (jag fick rätta några fel i det). Och så ska jag växla pengar ... och så ska jag ... och så ska jag ...

Ah, vad tusan, det ordnar sig säkert. Jag har åtminstone ett giltigt pass! Tror jag! Bäst att kolla ... och så ska jag ... och så ska jag ... och ...

Tjåggarång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar