tisdag 12 juli 2011

Huvudet ned och fötterna upp!

Nej, så ska jag inte säga. Jag mår otroligt mycket bättre, även om magen fortfarande är lite orolig. Tänkte bara skriva några sena kvällsrader - det är ju nästan en vecka sedan jag bloggade sist! Så kan vi inte ha det.

Har inhandlat böcker på Bokbörsen - har ni varit där och botaniserat? Där kan man köpa böcker i mycket gott skick (säljaren måste ange skick på boken) till ett bra mycket billigare pris än ute i affärerna. I går fick jag hem Rom - Marmor och Människor av Hans Furuhagen och Barcelona av Robert Hughes. Tidigare har jag fått hem Mat på hjärnan av Stellan Sjödén, en fantastisk bok om ätandets psykologi som verkligen öppnade mina ögon för mitt eget beteende när jag första gången läste den någon gång på 90-talet. Jag tror att den boken var en av orsakerna till att jag utbildade mig till dietist.

Så jag kan bara råda er att gå in och kolla på http://www.bokbörsen.se/ - där kan ni också registrera er som säljare och sälja böcker, skivor, filmer ... Och nej, jag har inte betalt för att göra reklam för sajten! :-D

Tjåggarång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar