onsdag 3 augusti 2011

Min hjärna är som smältrabarber

Orkar helt enkelt inte blogga i hettan. Inspirationen har runnit ut genom öronens mycket lämpliga gångar och jag är helt tom i huvudet. Har hållit på att råka illa ut ungefär tre dagar i rad på diverse olika sätt - brakat in i dörrar, slagit huvudet i bord, fastnat med ärmen i dörrhandtag så jag nästan fått whiplash, blivit halvt ihjälskrämd av min bror i nattens mörker, fått min högra stortå överkörd av mammas rollator ... listan är lång som ni märker. Jag tror helt enkelt att det är så att hjärnan är så uppfylld av den fuktiga hettan och värmen att jag inte får plats med mer där inne utan att göra mig av med lite annat först. Frågan är bara vad jag ska ta först ... språkcentrum eller talcentrum ... eller kanske motoriken? Det verkar ju inte vara så mycket med den ändå!

Tjåggarång! (flämt, pust, stånk)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar