torsdag 11 augusti 2011

Ingenting att skriva om egentligen ...

Känner mig ganska tom i huvudet just nu. Det känns återigen som om jag liksom går och väntar på att något ska hända, och jag vet inte vad - jag befinner mig i något slags mellanperiod och det är INTE inspirerande, kan jag tala om. Därför skriver jag inte på bloggen just nu. Det kanske är dumt, jag vet inte, men jag vill inte skriva om jag inte har något åtminstone halvvettigt att säga. Jag mår bra, så det är absolut ingen fara med mig. Senaste månadsproverna var strålande och dagens flödesmätning likaså. Fritz sköter sig precis som han ska.

Men ha tålamod med mig, jag återkommer, jag lovar! :-D

Tjåggarång!

1 kommentar:

  1. Lust och inspiration kan stundtals tryta för oss alla, men brukar ju alltid återkomma. Ta det lugnt och gör sådant du tycker är trevligt, det gör jag!
    Det gläder mig att höra att du mår bra.
    Kram från Eva

    SvaraRadera