torsdag 27 januari 2011

JAG ÄR MED I MATCHEN!!!!!!!!!

TA MIG FAAAAAAAN, JAG ÄR UPPSATT PÅ TRANSPLANTATIONSLISTAN! Brevet från Sahlgrenska landade på dörrmattan för bara en halvtimme sedan (och det säger mer om Postens nya rutiner än jag faktiskt vill veta ...) och jag har nog aldrig fått post som varit mer efterlängtad och välkommen.

De hade skickat med en telefonlista som jag redan har fyllt i och ska gå ner och lägga på brevlådan. Så nu gäller det att i alla väder och i alla läger ha med sig mobilen, för de måste kunna nå mig snabbt om de får in en njure som passar mig. Teoretiskt sett kan detta ske redan idag, eftersom jag nu står på listan, men väntetiden för min blodgrupp är mellan 3 1/2 och 4 år och jag är fullt beredd att vänta tiden ut och längre ändå (har liksom inte så mycket att välja på, men i alla fall!!!). Så det blir en spännande tid framöver, jag kommer nog att få hjärtat i halsgropen varje gång telefonen ringer här hemma eller om min mobil ringer, åtminstone så här i början.

Ursäkta ännu ett kort inlägg, men jag är så JÄVLA, IN I HELVETE ÖVERLYCKLIG idag!

Tjåggarång!

2 kommentarer:

  1. HURRA HURRA HURRA FÖR BELLA IDAG!!!!
    Super GRATTIS till denna underbart härliga händelsen!!!!
    Äntligen!!!!!!
    KRAMAR!!

    SvaraRadera
  2. Jag gratulerar dig av hela mitt hjärta! Jag förstår så innerligt väl att du 'svärglad'! Jag hoppas att din väntan blir kort som en ögonblinkning.
    Eva

    SvaraRadera